Proszę przetłumaczcie na język polski dam nagrodę!za najlepsza odpowiedź -translatora odrzucam
1)Sie hat aber keinen Apetit. Mutti legr ihr besorgt die Hand auf die Stirn und fragt: "Was hast du denn, Uschi?" ,,Ich hab so Kopfweh" ,jammert Uschi...
2)tut weh.Sie hat Schnupfen und sie ist schwach. Ganz langsam geht sie ins Bedezimmer und dann in die Küche zum Frühstück.
3)Der Wecker klingelt. Es ist 7 Uhr und Uschi steht wie jeden Morgen auf. Doch diesmal ist es anders.Ihr Kopf...
4)..."und kalt ist mir auch". "Du bist ja krank" ,sagt Mutti, "du bleibst heute zu Hause" .Uschi legt sich ins Bett und Mama macht ihr Zitronentee mit Honig. Danach ruft sie Dr.Brender an.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:06:12+02:00
1. Nie mam apetytu. Mama kładzie troskliwą rękę na czole i pyta: Co ci jest, Uschi? Mam bóle głowy. - lamentuje Uschi.
2. Boli. Ona ma katar i jest osłabiona. Powoli idzie do łązienki i do kuchni na śniadanie.
3. Budzik dzwoni. Jest 7 godzina i Uschi wstaje jak każdego ranka. Jeszcze tym razem jest inaczej. Jej głowa...
4. "i zimno jest mi też". "Ty jesteś przecież chora" mówi Mama "zostań dzisiaj w domu" Uschi leży w łóżku a Mama robi jej herbatę cytrynową z miodem. Potem dzwoni Dr. Brender.
2010-03-29T22:18:51+02:00
Taka ma byc kolejnosc punktow
3)Der Wecker klingelt. Es ist 7 Uhr und Uschi steht wie jeden Morgen auf. Doch diesmal ist es anders.Ihr Kopf...
Budzik dzwoni.Jest godzina siodma i Ulka jak kazdego ranka wstaje z lozka.Jednak teraz jest inaczej.Glowa

2)ja boli.Sie hat Schnupfen und sie ist schwach. Ganz langsam geht sie ins Badezimmer und dann in die Küche zum Frühstück.
ona ma katar i jest slaba.Bardzo powoli idzie do lazienki a potem do kuchni jesc sniadanie.

1)Sie hat aber keinen Apetit. Mutti legt ihr besorgt die Hand auf die Stirn und fragt: "Was hast du denn, Uschi?" ,,Ich hab Kopfschmerzen" ,jammert Uschi...
Ona jednak nie ma apetytu.Mama zatroskana kladzie reke na jej czole i pyta:Co ci jest Ulka?". "bardzo boli mnie glowa"-narzeka Ula...-

4)..."und kalt ist mir auch". "Du bist ja krank" ,sagt Mutti, "du bleibst heute zu Hause" .Uschi legt sich ins Bett und Mama macht ihr Zitronentee mit Honig. Danach ruft sie Dr.Brender an.
...i tez jest mi zimno." Ty jestes chora,mowi mama-zostaniesz dzisiaj w domu.Ulka kladzie sie do lozka a mama robi jej herbate z cytryna i z miodem.Potem dzwoni do Doktora Brendera