Odpowiedzi

2010-04-06T00:28:18+02:00
Ms=?
Cp=?

ms=C%*mr/100%=12%*600/100%=72g

mr2=600-150=450g

Cp=72*100/450=16%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T00:33:03+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def. stęż. procent.
12g subst.----100g roztworu
xg subst.------600g roztworu
x=72g subst.
Odparowuję 150g wody, więc
72g subst.----450g roztworu
xg subst.-----100g roztworu
x=16g subst.
x=16%
1 5 1