Odpowiedzi

2010-03-29T15:59:27+02:00
-Ani, mojej siostrze, z okazji urodzin, aby po przeczytaniu tej książki wiedziała, jak bardzo ważna w życiu człowieka jest przyjaźń i miłość.
Sandra.
12.05.2010r, Suwałki
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T16:01:35+02:00
Warszawa, 12 kwietnia 2010 r.

'' Trzeba wielu lat by znaleźć przyjaciela, wystarczy chwila by go stracić. ''
Stanisław Jerzy Lec

Dla mojej najlepszej przyjaciółki Kasi , która zawsze jest dla mnie wsparciem w trudnych chwilach . Właśnie z nią kojarzy mi się ta książka, gdyż dla Małego Księcia również jedną z najważniejszych wartości w życiu jest przyjaźń .
Kasiu , dziękuje Ci za wszystko ;)
2 3 2