Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:00:21+02:00
A) Hiszpania
b) Francja
c)Grecja
d)Grecja
e)Chorwacja
f)Włochy
g)Hiszpania
h)Rzym
i)(djerba:P) Tunezja
j)Egipt
k)Francja
l)Izrael
2010-03-29T16:01:23+02:00
A)Egipt
b)Francja
c)Grecja
d)Grecja
e)Chorwacja
f)Włochy
g)Hiszpania
h)Włochy
i)Afryka wyspa należąca do Tunezji
j)Egipt
k)Francja
l)Izrael
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T16:11:05+02:00
A)białe wybrzeże Hiszpania
b)lazurowe wybrzeże Francja
c)wyspę Korfu - Grecja
d)Ateny Grecja
e)Dalmację Chorwacja
f)wulkan Etna Włochy
g)wyspę Ibizę Hiszpania
h)Pompeje Włochy
i)wyspę dżarba Tunezja
j)kanał sueski Egipt
k)Lourdes Francja
l)Jerozolima Izrael

;))