Odpowiedzi

2010-03-29T16:08:11+02:00
1chopin to muzyk który komponuje,
bo bez chopina słaby był by ten świat
to on pokazał jak komponować
to on jest popularny od wielu lat.
ref. to on jest tym mądrym człowiekiem,
to on jest moim wzorem,
gdyby nie on to nie znął/a bym muzyki
i to że szanuje go od lat.
3 imie jego to fryderyk ułożył pare polonezów.
wciąż słucham jego piosenek
i wciąż je kocham bez wstrętu
ref to on...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:54:34+02:00
Chopin to jest muzyk jakich mało
jego mądrość, wysiłek- to wiele nam dało
do dziś cały kocha go świat
jako człowiek niewiele miał wad
wszyscy go bardzo kochają
i jego utwory na płycie, pod poduszkę chowają

ref.Chopin to jest artysta,
nie każdy go docenia
jego muzyka jest jak marzenia...

Chopina każdy zna,
chyba nie powiesz , że ty nie
ten Chopin super gra
ty tak nie potrafisz,
tylko robisz coś na afisz
Chopinowi nikt nie dorówna....
ref......