Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:02:05+02:00
Poeta do czytelników kieruje takie przesłanie, zebysmy kochali ludzi. Ludzie umierają. Tymi naszymi kłótniami i konfliktami doprowadzamy do tego,że zyjemy w niezgodzie a gdy umieraja ci z ktorymi jestesmy w konflikcie jestesmy pograzeni w smutku i mamy do siebie zal ze oni umarli . ! Chcialibysmy cofgnac czas aby wszystko naporawic ale niestety sie nie da. Kochamy wciaz za malo bo niektorzy czuja sie niedoceniani i poeta ma na mysli to zebysmy kochali pełnym sercewm i walczyli o osobe ktora sie kocha , kochamy za pozno to fakt. Bo gdy umiera np była dziewczyna/ chłopak albo kto kolwiek kogo dażylismy uczuciem zauroczenia badz bardzo lubilismy wtedy okazuje sie ze kochalismy ta osobe bardzo mocno i wtedy dopiero mamy ta pewnosc i sie przyznajemy do tego ze ja kochalismy !
39 4 39
2010-03-29T16:04:52+02:00
Ksiądz Jan twardowski zauważa, iż nasze społeczeństwo, a raczej cały świat nie kocha jak powinien. Robimy to niezdarnie, od niechcenia czy z przyzwyczajenia. Nie mamy odwagi wyznać uczucia osobie, którą kochamy." kochamy wciąż za mało i stale za późno". Vanitas. Wszystko przemija. Człowiek, wg księdza nie może zapomnieć o podstawowych wartościach, ponieważ czas to nie pieniądz, czas to miłość...
32 4 32