Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:01:41+02:00
Najbardziej lubię WF, ponieważ lubie sport .
Sport jest dla mnie wszystkim.
Gdy nie ma treningu źle sie czuje .
Mamy bardzo fajnego trenera.
Uczy nas grania w siatkówke i koszykówke.
Zawsze nas zrozumie i pomoże .
Wf dobrze wpływa na sylwetke.
Dzieki niemu mam ładną figure.
Na wf moge się wyżyć fizycznie i nie chodze nabuzowana na lekcjach,
kocham wf xp
12 4 12
2010-03-29T16:02:49+02:00
Moim ulubionym przedmiotem jest język angielski.
Dzięki niemu mogę porozumiewać się z obcokrajowcami kiedy wyjeżdżam za granice.
Jest to język łatwo mi przychodzący i sprawia mi przyjemność uczenie się jego. Sądzę, że polubiłam/polubiłem ten przedmiot także z powodu nauczyciela/nauczycielki który/która zrozumiale tłumaczy.
10 4 10
2010-03-29T16:05:09+02:00
W szkole spędzamy prawie połowe swojego życia, gdzie uczymy się wielu przedmiotów. Niektóre z nich sprawiają nam wiele kłopotów, a inne wręcz przeciwnie.Najbardziej lubię j.angielski.
J.angielski jest przedmiotem typowo humanistycznym.Polega na poznawaniu zasad gramatyki oraz kultury angielskiej.Kolejną ważną rzeczą, o której warto wspomieć, jest nauczyciel tego przedmiotu.
Wszyscy wiemy, jak wielki wpływ na skuteczność w ocenianiu danego przedmiotu ma osoba uczący go.Reasumując, j.angielski jest przedmiotem przydatnym w życiu, ponieważ ułatwia ludziom porozumiewanie się.Aby przetrwać w dzisiejszym świecie, należy znać co najmniej dwa języki obce, a ten język jest najpowszechniej używanym w świecie.
6 4 6