Odpowiedzi

2010-03-29T16:02:21+02:00
-informacje do szkoły
-porozmawiać ze znajomymi
-odnaleć starych znajomych
-pomóc innym w lekcjach
-kupić coś
-sprzedać coś
-znaleźć pracę
-poderwać chłopaka (przez nk, fotke itp)
-prowadzić fbl, mieć nk, fotke itp

2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:03:01+02:00
* Łatwość zdobycia informacji
* potwierdzenie zdobytych danych
* możliwości poznania nowych ludzi
* robienie zakupów przez internet
* nowe wiadomości
* łatwe kontakty z rodziną za granicą
* łatwa komunikacja z innymi
* rozkład jazdy PKS i PKP
* książka telefoniczna
* możliwość sprawdzenia pogody
2 5 2
2010-03-29T16:04:45+02:00
- szybkie znalezienie informacji np. do zadań domowych
- można na bierząco śledzić wiadomości z całego świata
- można sprawdzać informacje na forach np. o dobrych specjalistach
- możliwość kontaktu z innymi ludźmi na dalekie dystanse
- możliwość słuchania muzyki w wyszukiwarkach typu wrzuta.pl
- możliwość wyrażania swoich opini na forach
- można zamawiać rzeczy w sklepach internetowych
- rozrywka - gry online
- znalezienie streszczeń książek
- ułatwienie przy składaniu podań do szkół
2 5 2