Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:59:41+02:00
Siłą elektrodynamiczną nazywamy siłę z jaką pole magnetyczne działa na przewodnik z prądem elektrycznym
Zwrot zależy od
-kierunku płynącego prądu
-zwrotu siły pola magnetycznego
10 4 10
2010-03-29T15:59:42+02:00
Zwrot siły elektrodynamicznej zależy od kierunku prądu oraz od zwrotu natężenia pola magnetycznego. Jeżeli prąd zmienia kierunek lub natężenie pola magnetycznego zmienia zwrot, to siła elektrodynamiczna też zmienia zwrot.
3 3 3
2010-03-29T16:01:13+02:00
Siła elektrodynamiczna zależy od kirunku prądu oraz od zwrotu natężenia pola magnetycznego.
10 3 10