Odpowiedzi

2010-03-29T16:01:44+02:00
Mieszkańcy wsi w okolicach Skierniewic i Łowicza, w dawnej Polsce w granicach księstwa łowickiego; bogata kultura lud. (stroje, budownictwo, ceramika).
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:02:47+02:00
Łowiczanie, Księżacy łowiccy, mieszkańcy wsi w okolicach Skierniewic i Łowicza, w dawnej Polsce w granicach księstwa łowickiego; bogata kultura lud. (stroje, budownictwo, ceramika).

Proszę :* :)
1 2 1