1. Którą wielkość otrzymamy po zamianie 0,0000663 km na centymetry?

2.Wisła w okolicach Warszawy płynie ze średnią prędkością około 0,6 m/s. Ile jest równa ta prędkość w km/h?

3. Pan Wojciech mieszka w Wojciechowie, pani Joanna w Asinie. Odległość w linii prostej między tymi miejscowościami na mapie w skali 1 : 200 000 wynosi 5,5 cm. Jaka jest rzeczywista odległość w linii prostej między tymi miejscowościami?

4. Na igrzyskach wspólnoty brytyjskiej rozgrywany jest bieg na 110 jardów. Korzystając z danych tabelki, oceń, czy ten dystans jest większy od 100m.

tabelka:
1 cal = 24,5 mm.
1 stopa = 12 cali.
1 jard = 3 stopy.

z góry dziękuje!;*

2

Odpowiedzi

2009-10-31T16:30:32+01:00
1. 6,63 cm
2.0,01666667
3.1100000cm=11km
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T16:36:25+01:00
1. 6,63 cm
2. 0,016km/h
3. 1cm - 2km
2 km x 5,5 = 11 km
4. 110 jardów x 3 = 330 stóp
330 stóp x 12 cali = 3960 cali
3960 cali x 24,5 mm = 97020 mm = 97,020 m
2 5 2