Odpowiedzi

2010-03-29T16:04:31+02:00
Mam do ciebie ogromna prośbę czy pomogła byś mi się zaopiekować kotkiem którego nie dawno znalazłam wygląda on ja siedem- nieszcześci
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:05:07+02:00
Cześć Kasiu
Chciałam cie prosić abyś pomogła mi zaopiekować się bezdomnym kotkiem. Jest on bardzo wychudzony, być może będzie go trzeba zabrać do weterynarza. sama sobie nie poradzę, dlatego zwracam się z prośbą do ciebie a mam nadzieje, że mi nie odmówisz.





------------------------------------------------------------------------------

mało punktów dałaś ale zawsze coś
1 5 1
2010-03-29T16:05:32+02:00
Ok pomogę ci :p


Droga Asiu!
Ostatnio na ulicy znalazłam rudego, chudego kotka.
Ktoś musiał go porzucić. Zrobiło mi się go bardzo żal,
więc go wzięłam do siebie do domu. Posiliłam go. Poczuł
się znacznie lepiej. Jednak ciągle potrzebuje pomocy. Mam do
ciebie prośbę- pomóż mi się zaopiekować kotkiem.
On potrzebuje opieki. Mam nadzieję, że mi pomożesz,
bo to naprawdę wyjątkowa sprawa. Zazwyczaj wieczorem
mam treningi siatkówki więc bym chciała abyś z nim
zostawała i się nim opiekowała. Odpłacę ci się jak tylko
będę mogła.

Mam nadzieję że się zgodzisz.
(twoje imię)