Odpowiedzi

2010-03-29T16:02:36+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:04:31+02:00
150cm3 = 150 mililitrow = 0,15 litra :)

1cm3 wody waży 1g a 150 cm3 wody waży 150g
1 5 1
2010-03-29T16:05:05+02:00
Centymetrow nie zamienia sie na gramy !!! i jak bylo napisane 150 cm 3 (3 to ta taka mal trojka na gorze) to to nie byly centymetry do potegi 3 tylko centymetry szescienne !!! a w zadaniu pewnie bylo zamien na litry albo mililitry jezeli tak bylo to: 150cm3 = 150 mililitrow = 0,15 litra :)
1 1 1