Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:03:42+02:00
X - ilość wody, która musi odparować

0%x - 6%*3= 10%(x-3)
- 6/100 * 3 = 10/100 (x-3) / *100
-18=10x-30 / -10x
-18-10x=-30 / +18
-10x=-12 / :(-10)
x=1,2 kg
Odp:Trzeba odparować 1,2 kg.

Licze na najlepsze:).

2 5 2
2010-03-29T16:04:40+02:00
X - woda jaką trzeba odparować

0.06 3kg = 0.1 (3kg-x)
0.18 = 0.3 - 0.1x /razy 100
18 = 30 - 10 x
10x = 30 - 18
10x = 12/ : 10
x = 1.2 kg