Odpowiedzi

2010-03-29T16:09:46+02:00
Boże, tyś pragniesz nasze szczęścia. Prosimy Cię o dawanie szczęścia również chorym i potrzebującym, aby uwolnili się od dręczących ich chorób.


Albo:

Módlmy się za osoby chore i cierpiące, aby w Twoim miłosierdziu znaleźli uzdrowienie.
Ciebie Prosimy....
34 3 34
2010-03-29T16:11:07+02:00
Panie Boże w dzisiejszej modlitwie chciałbym wstawić się za osobami chorymi i cierpiącymi całego świata, a najbardziej chciałbym duchowo wesprzeć osoby poszkodowane w wyniku trzęsienia ziemi na Haiti
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:14:07+02:00
Panie Boże!
Boże Ojcze wszechmogący,
polecam Ci osoby cierpiące,
albowiem potrzebują współczucia,
zeslij im trochę radości,
ulżyj im Boże.
Polecam Ci osoby chore,
bo one potrzebują pomocy,
Boskiej pomocy.
Panienko przenajświętsza, Jezusie Chrystusie i Boże Ojcze,
dopomóżcie osobom chorym i cierpiącym,
aby i tu na ziemi zaznali radości.
Wierzę w Twą siłe o boże.
Amen
49 4 49