Odpowiedzi

2010-03-29T16:21:46+02:00
P=a^ P=128cm^
128cm=a^
a=pierwiastkz128
a=8pierwiastek2
d=apierwiastek2
d=8pierwiastek2pierwiastek2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T16:33:46+02:00
Wzory:
d=a√2
d - przekątna kwadratu
a - bok kwadratu

P=a²
P - pole kwadratu
a - bok kwadratu

Obliczenia:
P=128 cm²
128=a² /√
a=√128 cm

d=√128*√2
d=√256
d=16 cm
Odpowiedź: Przekątna kwadratu ma długość 16 cm.