Odpowiedzi

2010-03-29T16:12:18+02:00
Symbole Wielkanocne:

- Baranek - symbolizuje ofiarę miłości
- Jajka, pisanki - nowe życie, zmartwychwstanie
- Paschał - oznacza Jezusa Chrystusa
- Ciasto - symbolizuje umiejętności i doskonałość
- Koszyczek - symbolizuje szczęście
- Palma Wielkanocna - pamiątka wjazdu Jezusa do Jerozolimy
- Woda - oznacza łaskę Chrystusa
- Chleb - dar Boga dla ludzi
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:14:45+02:00
Baranek- zmartwychwstały Jezus
jajko-symbol życia
chleb- żywy Chrystus
sól- smak męki Chrystusa
ogień- źródło światła
2 3 2