Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:16:19+02:00
-6x+2y+7+4x-5y-3=
-6*(-0,5)+2*0,1+7+4*(-0,5)-5*0,1-3=
3+0,2+7-2-0,5-3=4,7
2010-03-29T16:17:29+02:00
-6x+2y+7+4x-5y-3=
=-6x+4x+2y-5y+7-3=
=-2x-3y+4=
=-2(-0,5)-3(0,1)+4=
=1-0,3+4=
=5-0,3=4,7

------------------------------
rozwiązanie:4,7
2010-03-29T16:19:01+02:00
-6x+2y+7+4x-5y-3=
[-6*(-0,5)]+2*0,1 + 7 +[4*(-0,5)]-5*0,1-3=
3+0,2+7-2-0,5-3=4,7