Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:18:07+02:00
8c + 4= 16
3c= 12
c=4

7g-3=23
7g=15
g=8

13b+5= - 12
13b = 7,5
b = 5,5

12a-6= 35
12a=28
a=7

12f+ 14= 32
12f= 27
f=5

; D
xd
2010-03-29T16:19:03+02:00
1)
5a-1=9 lub 5a-1=-9
5a=9+1 lub 5a = -9+1
5a=10 lub 5a=-8
a=2 lub a = -1,6

2)
10a+5=15 lub 10a+5=-15
10a=15-5 lub 10a=-15-5
10a=10 lub 10a=-20
a=1 lub a = -2

3)
2a+3+2a=7 lub 2a+3+2a=-7
4a=7-3 lub 4a=-7-3
4a=4 lub 4a=-10
a=1 lub a=-2,5