Odpowiedzi

2010-03-29T16:16:41+02:00
My jak mieliśmy to na polskim to pani tłumaczyła że znaczy to że gdyby ludzie nie mieli potrzeb to te wszystkie wynalazki by nie zostały odkryte bo przecież nikt by ich nie potrzebował . Mniej więcej tak. ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:19:01+02:00
Od zawsze człowiek próbował ułatwić sobie życie wymyślając proste przedmioty, które mogły ułatwic mu pracę. I tak wymyślono żarna, maszynę parową czy komputer. Gdy na przykład człowiek nie miał potrzeby szybkiego przemieszczania się z miejsca na miejsce to do tej pory chodzilibyśmy pieszo.