Odpowiedzi

2010-03-29T16:17:39+02:00
1. Ponieważ w 7 dni Bóg stwarzał świat, tyle trwa nasz tydzień - siedem dni. Jak Bóg przez 7 dni pracował nad światem tak i my mamy dni robocze, w 7 zaś dniu Bóg odpoczywał i my nakazano mamy w niedzielę odpoczywać

2. Człowiek od Pana Boga otrzymał zadanie aby się rozmnażać
2 4 2
2010-03-29T16:19:36+02:00
1. opis stworzenia świata został ujety w cyfrę 7 ponieważ stworzenie świata zajęło Bogu 7 dni.
2. człowiek otrzymał od Boga zadanie następujące: człowiek został stworzony na obraz Boga. Pierwsi ludzie Adam i Ewa nie mogli jeść jabłek z konkretnego drzewa w Raju. oni jednak nie posłuchali Boga i złamali zakaz za namową węża(szatana).
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:20:02+02:00
Chodzi o to, że jak pisze Ewangelia "Na początku Bóg stworzył [...] drugiego dnia [...[" i tak przez siedem dni Pan Bóg stworzył świat. Siódmego dnia odpoczywał <to była niedziela> po prostu zrobił sobie wolne i obserwował i podziwiał swoje czyny.
2.Pan Bóg stworzył człowieka i umieścił go w raju. Zadaniem Adama <tak mu nadał imię Stwórca> było pilnowanie całego ogrodu ze zwerzętami i roślinami. Mężczyzna jednak nie mógł zbliżać się do zakazanego drzewa <jak było sąsiada to się nie dziwię xD>. A później Bóg stworzył mu do pary Ewę, aby byli razem, to znaczy razem zajmowali się tym ogrodem.
2 4 2