Odpowiedzi

2010-03-29T16:16:40+02:00
Czesto myc rece, dbac o higiene, cieplo sie ubierac, zazywac witaminki
2010-03-29T16:18:01+02:00
Możemy często myc ręcę, przymajmniej przed każdym posiłkiem.
Ogólnie aly chronic się przed bakteriamii musimy zachowac czystosc.
Bieżmy witamimy. Pijmy soki, jedzmy warzywa i owoce.
Wtedy bedziemy zdrowi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:19:10+02:00
1. ubierać się odpowiednio do pogody
2. wietrzyć mieszkanie
3. unikać kontaktu z osobami chorymi
4. myć ręce przed posiłkiem
5. myć warzywa i owoce
6. zażywać tabletki ochronne (np. cerutin)
7. dbać o higienę
8. dbać o porządek (np. wycierać kurze)
1 5 1