Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:23:13+02:00
Znudzony?! Zmęczony?! Głodny?!



Nie zwlekaj! Przybywaj do Karczmy Rzym (ul. Księżycowa 8).



Tylko u nas najsmaczniejsze staropolskie potrawy, bogaty wybór win, fachowa obsługa!

A wszystko to w przystępnych cenach! Stać się na to, co dobre!

Przenieś się z nami w czasy Twardowskiego!
2 4 2
2010-03-29T16:25:02+02:00
Oto jogut naturalny firmy "Bacoma"
Jest pyszny i wspaniały.
Możemy go dadac do przeróżnych potraw i napoi.
Delikaty w smaku.
Polecam!!! Na pewno nie pożałujesz.!
3 4 3