1) Jaki jest związek między bierzmowaniem a małżeństwem?
2) Kto to jest Pan Bóg?
3) Kto to jest Jezus Chrystus?
4) Kto to jest Duch święty?
5) Co to jest grzech?
6) Czym się różni grzech ciężki od lekkiego?
7) Co to jest Kościół Katolicki?
8) Na czym polega wiara w Boga?
9) Co to jest Msza święta?
10) Co to jest Komunia święta?
11) Na czym polega dar mądrości?
12) Na czym polega dar rozumu?
13) Na czym polega dar rady?
14) Na czym polega dar umiejętności?
15) Na czym polega dar pobożności?
16) Na czym polega dar mocy?
17) Na czym polega dar bojaźni Bożej?
18) Na czym polega dar męstwa?
19) Co czeka człowieka po śmierci?
Proszę o odpowiedzi na te pytania(najgorsze 1).

2

Odpowiedzi

2010-03-29T16:47:29+02:00
1) Jaki jest związek między bierzmowaniem a małżeństwem?
zwiazek jest taki ze sa to sakramenty ood bierzmowania.
2) Kto to jest Pan Bóg?
pan bog jest stworzyciel nieba i ziemi.
3) Kto to jest Jezus Chrystus?
jezus chrystus to syn boga ojca, który umar za nas na krzyżu
4) Kto to jest Duch święty?
jest to 3 osoba boska ktora pochodzi od ojca i syna.
5) Co to jest grzech?
grzch jest to przekroczenie przykazan bozych i koscielnych.
6) Czym się różni grzech ciężki od lekkiego?
ze grzech lekki jest to nieswiadome przekroczenie przykazan , a grzech ciezki to swiadome przekroczenie przykazan.
7) Co to jest Kościół Katolicki?
kosciol katolicki jest to wspolnota wszysstkich chrezescijan.
8) Na czym polega wiara w Boga?
na umiejetnym poznawaniu chrystusa poprzez czyny i nie tylko.
9) Co to jest Msza święta?
msza św. jest to spotkanie z chrystusem.
10) Co to jest Komunia święta?
11) Na czym polega dar mądrości?
12) Na czym polega dar rozumu?
13) Na czym polega dar rady?
14) Na czym polega dar umiejętności?
15) Na czym polega dar pobożności?
16) Na czym polega dar mocy?
17) Na czym polega dar bojaźni Bożej?
18) Na czym polega dar męstwa?
19) Co czeka człowieka po śmierci?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:56:03+02:00
1. bierzmowanie jest niezbędne do przyjęcia sakramentu małżeństwa, oba są przeznaczone dla żywych na duszy(tzn. możemy je przyjmować gdy mamy łaskę uświęcającą- dar dany darmo potrzebny do zbawienia)
2. Pan Bóg jest to duch nieskończenie doskonały, stworzyciel nieba i ziemi
3. Jezus Chrystus jest to syn boży który stał się człowiekiem dla naszego zbawienia
4. Duch Święty jest to trzecia osoba trójcy świętej
5. grzech jest obrazą pana boga, niewdzięcznością wobec dobrego stwórcy, raną zadaną kościołowi i krzywdą którą człowiek sam sobie wyrządza.
6. grzech ciężki popełniamy całkowicie świadomie i dobrowolnie w rzeczy ważnej grzech lekki zaś popełniamy w rzeczy mniej ważnej i świadomie lub dobrowolnie
7. jest to : zjednoczenie chrześcijan, lud boży wybrany przez boga, ciało mistyczne Jezusa, owczarnia Pana Jezusa i rodzina boża
8. polega ona na głoszenia królestwa bożego
9. jest ofiarą Nowego Testamentu w której Chrystus ofiaruje się z nas swemu ojcu pod postaciami chleba i wina
10. jest spożyciem ciała i krwi pana jezusa pod postaciami chleba i wina
11. polega on na praktycznym wykorzystywaniu zdobytej wiedzy i umiejętności
12. na chęci zdobywania doświadczeń i wiedzy
13. na radzeniu sobie z przeciwnościami losu
14. na wykazywaniu chęci do pracy nad sobą
15. na oddaniu się w ręce boga
16. na trwaniu w wierze
17. na lękiem przed bogiem i szacunkiem względem jego dobroci
18. na pomocy bliźnim
19. tuż po sąd szczegółowy, po zmartwychwstaniu ciał sąd ostateczny