Odpowiedzi

2009-10-31T16:51:05+01:00
Uzupełnij zdanie, wpisując odpowiednią liczbę.
Jeśli objętość dwóch kropli wody jest równa 1 mm3, to w sześciennym pojemniku o krawędzi 2 cm zmieści się....600...... kropli wody.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T16:52:52+01:00
1. objetość szczescianu wynosi - 2x2x2 = 8 cm3
1cm3 = 1mm x 1mm x 1mm
8 cm3 = 800 mm3
1mm3 = 2 krople
800mm3 = 1600 kropel wody
62 1 62