Odpowiedzi

2010-03-29T16:26:16+02:00
Skala 1:300 000
3000 000*5=15000 000cm=15000m=15km długość odcinka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:26:53+02:00
1cm--->3km
3km*5=15km
5cm na mapie to 15 km w terenie.
Dzięki wybitnym znawcom na świecie powstało dużo wynalazków i ułatwień.
Liczę na naj.:)
2010-03-29T16:27:43+02:00
1:300000
1cm-300000cm
1 cm-3km
5cmx3km=15km

Zadałem moje pytanie wybitnym znawcom, a oni i tak nie umieli odpowiedzieć.