Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T16:53:33+01:00
Start > Panel sterowania > Dodaj lub usuń programy >Określ dostęp do programów i ich ustawienia domyślne > Opcja "Niestandardowe" i tam się wybiera
  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T17:01:21+01:00
Musisz kliknąc Start > Panel sterowania > Dodaj lub usuń programy >Określ dostęp do programów i ich ustawienia domyślne>Opcja "Niestandardowe" i tam wybierz. :):):)