Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T16:30:22+02:00
Szanowna Pani Derektor.

Piszę do pani w sprawie wymajęcia sali gimnastycznej w celu spotkania sie starszych roczników uczęszczających do tej szkoły w latach 1995/1996.
Wszystko bedzie w nienaruszonym stanie.
Uważam że spotkanie takie jest bardzo fajna sprawa dla uczniów tej szkoły jak i nauczycieli i dyrekcji. W zamian za ustąpienie na dany dzień sali złozymy sie na nowe piłki dla uczniów uczących sie w szkole.

Prosze o rozważenie mojej propozycji.
Pozdrawiam

Asia Kowalska
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:30:33+02:00
Miejscowość,data. !

Szanowna Pani dyrektor,
Z wyrazami szacunku Samorząd Uczniowski naszej szkoły prosi Panią o zgodę na wynajem sali na dzień 13.04.2010r.
Celem wynajmu jest dyskoteka szkolna zorganizowana dla absolwentów naszej szkoły. Ponownie zgłaszam prośbę o zgodę na wynajem.

Z wyrazami szacunku
Samorząd Uczniowski.

Myślę, że dobrze ; D
1 5 1