Odpowiedzi

2010-03-29T16:45:29+02:00
Zad.8
a)12*5=60
-6*-1=6
2:3=2/3
b)8*3/2=12
-5u : -5
20:-5=-4
t/10 *10
7*10=70

zad.9
a)-2:1/7=-14 x=-14
b)13:5=13/5=2 3/5 y=2 3/5
c) z=-1
d)u=-2
e)y=-5
f)w=1/4
g) a=0
h) b=-1/8
i) c=-3

(:)- dzielenie
(*)-mnożenie

Pozdrawiam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:02:03+02:00
Ja też to miałam w ćwiczeniu..;) i też tego nie rozumiałam ale moja mama uczyłą matmy i mi pomogła..;D

zad 8
a) 1/5 x = 12
x= 60
b) -y= -6
y=6
c) 3z= 2
z= 0,6
``b) 2/3v= 8
v= 12
c) - 5u =20
×(-5) ×(-5)
u = -4
d) t/10 = 7
× 10 × 10 <w tych strzałkach>
t = 70

zad 9
a) x= -14 d) u = - 1/2 g) a= 0
b) y= 2,6 e) y= -5 h) b= -1/8
c) z= -1 f) w= 1/4 i) c=3