Odpowiedzi

2010-03-29T16:31:35+02:00
Zalety:
-duzo szkoly do wyboru
-wielu przyjaciol
-parki
Wady:
-zaniedbane srodowisko
-Duzo samochodow ;spaliny
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:31:38+02:00
Zalety:
1. Większa możliwość zdobycia pracy.
2. Większa możliwość zdobycia mieszkania w dobrej cenie.

Wady:
1. Duży ruch i hałas.
2. Zanieczyszczenia.
4 4 4
2010-03-29T16:33:01+02:00
Zalety:
-Wszystko mam na miejscu (kino itp.)
-Łatwiej znaleźć dobrą szkołę,a potem pracę.
Wady:
-Ciasno
-Głośno
-Zanieczyszczenia i huligaństwo.
1 1 1