Odpowiedzi

2010-03-29T16:32:38+02:00
Plany Hitlera i Staliny co do polaków były takie że chcieli zniszczyć nasz piękny kraj i zamienić w obywateli rosyjskich lub niemieckich w części im sie to udało bo byliśmy pod okupacją prawie 100 lat
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:34:41+02:00
Stalin i Hitler chcieli pozbyć się Polaków całkowicie. Według Hitlera to Polacy rozpoczęli II Wojne Światową nie godząc się na budowę autostrady z Berlina do Prus (tereny Niemiec były rozdzielone) terenem Gdańska i okolic(Pomorze).


Według Paktu Ribbentrop-Mołotow tereny Polski miały być podzielone na pół i tak też się stało. hitler chciał pozbyć się każdych innych narodowości dlatego, że chciał żeby na świecie istniała tylko rasa (Aryjska).
7 4 7