Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T16:34:08+02:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Leonardo_da_Vinci_w_kulturze

prosze tu znajdziesz odpowiedź ;******
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:34:29+02:00
Mona Lisa
Dama z łasiczką
Człowiek witruwiański
Madonna z Dzieciątkiem i kotkiem
Święta Anna Samotrzeć, właśc. Dziewica z Dzieciątkiem i Św. Anną
Madonna Benois
2010-03-29T16:35:45+02:00
Najsłynniejsze obrazy:
*zwiastowanie
*Portret kobiety – Pani z Liechtenstein
*Madonna z kwiatem – Madonna Benois
*Pokłon Trzech Król
*Mona Lisa