Odpowiedzi

2010-03-29T16:38:08+02:00
2010-03-29T16:38:47+02:00
Należy to zrobic tak 1,5razy0,2nto sie rowna 1,10 podzielisć przez 2 i masz wynik czyli dalej se oblicz na 100% dobrze zapewniam cie że jest dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
  • OnA7
  • Początkujący
2010-03-29T16:42:17+02:00
Zrób to z proporcji xD

1 cm ----------- 0,2 N
1,5 cm ------------- x

x = ( 1,5 * 0,2 ) / 1
x = 0,3 / 1

x = 0,3 N


mam nadzieję że dobrze zrobiłam albo choć jakoś Ci pomogła :D