Odpowiedzi

2010-03-29T16:39:31+02:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam na apel z okazji Świąt Wielkanocnych który odbędzie się 1.11.2010r w naszej szkole na auli o godz. 12.00.
Proszę o niezawodne przybycie.

Dyrektor Gimnazjum
Jan Nowak
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:42:36+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów szkoły podstawoweji gimnazjum na apel z Okazji Świąt Wielkanocnych , który odbędzie się dnia ................ o godzinie ................ na dużej sali gimnastycznej .
Samorząd uczniowski
1 5 1