Odpowiedzi

2010-03-29T16:39:11+02:00
C.ułamki większe od 1 to:Ułamki NIEWŁAŚCIWE
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:40:08+02:00
2,3,4
2/3 ; 2/4 ; 2/2 ; 3/2 ; 3/4 ; 3/3 ; 4/2 ; 4/3 ; 4/4

a) ułamki równe 1 to: 2/2 ; 3/3 ; 4/4;
b) ułamki mniejsze od 1 to: 2/3 ; 2/4; 3/4;
c) ułamki większe od 1 to: 3/2; 4/2; 4/3;
9 4 9
2010-03-29T16:40:23+02:00
A) 2/2; 3/3; 4/4
b) 2/3; 3/4; 2/4;
c) 3/2; 4/2; 4/3

wydaje mi się, że chodzi o to
4 4 4