Odpowiedzi

2010-03-29T16:37:18+02:00
O drodze meczennej pana jezusa
2010-03-29T16:39:52+02:00
Niedzielna ewangelia była o męce pana Jezusa, o skazaniu go na śmierć. Na stronie www. niedziela.pl jest liturgia na każdy dzień tam też jeszcze dużo znajdziesz. Proszę...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:39:55+02:00
W ewangeli byly opisane wydarzenia od ostatniej wieczerzy do śmierci Pana Jezusa:
ustanowienie Eucharystii, wiadomość o zdradzie, modlitwa w Ogrojcu, uwięzienie Pana Jezusa, sadzenie go, wyparcie sie Piotra, biczowanie, droga krzyzowa, powieszenie Pana Jezusa na krzyzu, śmierć
1 5 1