Odpowiedzi

2010-03-29T16:41:08+02:00
3(0,4 + 0,04y)= 0,15(b+y)
1,2+0,12y=0,15b+0,15y
0,12y-0,15y=0,15b-1,2
-0,03y=0,15b-1,2
2010-03-29T16:41:51+02:00
3(0,4 + 0,04y)= 0,15(b+y)
1,2 + 0,12y = 0,15b + 0,15y
0,12y - 0,15y = 0,15b - 1,2
-0,03y = 0,15b - 1,2 / +1,2
-0,03y = 0,015b
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:30:08+02:00
3(0,4+0,04y)=0,15(6+y)
1,2+12y=0,90+0,15y
0,12y-0,15y+0,90-1,2
-0,03y=-0,3/:(-0,03)
y=10