Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:39:11+02:00
Mają one na odnóżach parzydełka czyli gruczoły wydzielające trujące substancje. Uzywaja ich do polowania, gdy dotkną nimi ofiary to ona ginie.
1 1 1
2010-03-29T17:18:40+02:00
Parzydełkowce od parzydełek które otaczają otwór gębowy.
U parzydełkowców występują 3 rodzaje komórek parzydełkowych ;
-penetranty( zawierające ciecz trująco-drażniącą pod ciśnieniem i nic nic wbijającą się w ciało ofiary)
-wolwenty - zawierają wewnątrz długa nić
-glutynanty-zawierają lepkie nicie
dzięki nim łapią ofiary
1 5 1