Odpowiedzi

2010-03-29T16:58:40+02:00
Czesc .........!
Dziekuje ci za ostatni list, który dostałam od Ciebie. :)
W Wielki Piątek Pan Jezus umiera na krzyżu to jest takie smutne.
...........................................................................
pozdrawiam Cię gorąco.
Martyna:)
S.P.
pozdrów cała Twoją rodzine:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:24:40+02:00
Drogi ktoś tam

Rozpoczął się Wielki Post i powinieneś z pokorą go przeżyć.
Jest to okres kiedy zastanawiamy się nad swoją postawą duchową
kiedy przezywamy męki śmierć i zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa.W wielkim poście spotykamy się z żywym Jezusem aby wziąć swój krzyż i pójść za nim.