Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T17:10:40+01:00
Dane: Szukane:
v=57.6 km/h= 1.6m/s a=?
s=640m t=?
Rozwiązanie:
s=1/2 *v*t -->t
2s/v=t
t=1280/1.6
t=800s


a=v*t
a=1.6/800
a=0.002 m/s(2)
2009-10-31T17:13:54+01:00
V=57.6 km/h= 1.6m/s a=?
s=640m t=?
Rozwiązanie:
s=1/2 *v*t -->t
2s/v=t
t=1280/1.6
t=800s
a=v*t
a=1.6/800
a=0.002 m/s(2)
  • Mezo
  • Początkujący
2009-10-31T18:43:18+01:00
Dane: Szukane:
v=57.6 km/h= 1.6m/s a=?
s=640m t=?
Rozwiązanie:
a=v*t
a=1.6/800
a=0.002 m/s(2)

s=1/2 *v*t -->t
2s/v=t
t=1280/1.6
t=800s