Odpowiedzi

2010-03-29T16:41:32+02:00
Germanizowali i rusyfikowali nas.
Powstawały obozy koncentracyjne, urządzano uliczna łapanki,
Niszczyli polskie szkoły, zakazywali produkcji polskich pism.
Było naprawdę cięzko.
3 3 3
2010-03-29T16:43:43+02:00
-przesiedlenie
-wywóz na przymusowe roboty
-eksterminacja Polaków:masowe egzekucje, pacyfikacja wsi, obozy koncentracyjne
-wynarodowienia: likwidacja pol. kultury, szkół, języka, kradzież majątku
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:47:18+02:00
Okupanci najgożej niszczyli naród żydowski.Przeciw polakom też się stawiali ale mimo to polacy wieżyli nadal że Polska nadal będzie dobrym państwem.Okupancji zmieniali nazwy ulic polskich na niemieckie lub rosyjskie,wprowadzona godzine policyjną , powstały obozy koncentracyjne,wysiedlano ludzi,brakowało dla nich żywności i mieszkań,niszczyli nam pomniki,karanie śmiercią a również wywożenie na Syberie.
6 4 6