Działka w kształcie prostokąta,na której postanowiono zbudować przychodnię, ma długość 70 m , a szerokość jest o połowę mniejsza.Na budynek przeznaczono siedem dziesiątych powierzchni działki.Ile m kwadratowych będzie miał budynek!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:50:46+02:00
Bok prostokąta jest równy 70m
drugi bok jest o połowę mniejszy, więc 70:2=35m
pole działki 70x35=2450metrów kwadratowych
7/10 działki to to budynek, więc
7/10 x 2450= 1715metrów kwadratowych
2 5 2
2010-03-29T16:51:44+02:00
Działka: 70m x 35m
P=70m x 35m = 2450m kwadratowych
2450 x 0.7=1715
Odp: Budynek będzie miał 1715 m kwadratowych.
2 5 2