Odpowiedzi

2010-03-29T16:55:31+02:00
Masz w załączniku.

Pozdrawiam :)
10 5 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:19:22+02:00
Witam
1 przypadek
podstawa to trojkat rownoboczny a( kwadrat) pierwiastek z 3 / 4
czyli : a=6 , 36pierwiastek z 3 /4 = 9pierwiastek z 3
dwie sa podstawy więc bedzie 9pierwiastek z 3 razy 2 = 18pierwiastek z 3
Pole scian boczny to 3 x a x h = 3 x 6 x 8 = 144
Pole całkowite = 144 + 18pierwiastek z 3

2 przypadek
pole podstawy 8(kwadrat)pierwiastek z 3 /4= 64pierwiastek z 3 /4 = 16pierwiastek z 3 x 2 = 32pierwiastek z 3
Pole podstawy pozostaje bez zmian 144
Więc pole całkowite 144+32pierwiastek z 3

.
6 4 6