Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T17:16:11+01:00
Waszyngton 38 stopni i 53 minuty N
77 stopni i 2 minuty W

Nowy Jork 40 stopni i 42 minuty N
74 stopnie W

Chicago 41 stopni i 54 minuty N
87 stopni i 32 minuty W

San Francisco 37 stopni i 46 minut N
122 stopnie i 25 minut W

Houston 29 stopni 45 minut N
95 stopni i 22 minuty W
7 4 7
2009-10-31T17:18:37+01:00
Waszyngton- 38°53'N; 77°02'W
Nowy Jork- 40°42'N; 74°W
Chicago- 41°54'N; 81°39'W
San Francisco- 37°46'N; 122°25'W
Houston- 29°45'N; 95°22'W
4 4 4
2009-10-31T17:27:35+01:00
Waszyngton ; 38 stopni 54' N
77 stopni 02' W

Nowy jork: 40 43' N
73 stopnie W

Chicago : 41 53' N
87 38' W


San Francisco :37 47' N
122 25' W


Houston: 29 49' N
95 22'W
1 3 1