Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T15:45:30+02:00
Budowa...

krępa budowa ,niewielka glowa wyraźnie wyodrębniona trójkątny ksztalt, oczy niewielkie, charakterystyczna pionowa źrenica, tęczówka jasnożółta. ciemnobrazowe pasy czasem czarne otoczone żółtymi lub białymi obwódkami.Pasy rozszerzaja sie i zlewaja

2010-04-02T15:51:59+02:00
Ma krępą budowę ciała i niewielką w stosunku do reszty ciała głowę. Głowa ma tak jakby trójkątny kształt z wyodrębnioną szyją.
Oko węża boa posiada tęczówkę koloru żółtego i pionowy kształt źrenicy. Jego łuski mają wzory podobne do pasów i są one koloru żółto-brązowego.





2010-04-02T15:52:31+02:00
Ma krępą budowę ,niewielką głowę, trójkątny kształt.Charakterystyczna pionowa źrenica, tęczówka jasnożółta. ciemnobrązowe pasy czasem czarne otoczone żółtymi lub białymi obwódkami.