Odpowiedzi

2010-03-29T16:53:13+02:00
F=V/(lambda) czyli 330m/s:2m=165(Hz)

Odp. Częstotliwość wyniesie 165 (Hz)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:56:11+02:00
V= 330 m/s
l= 2m
f=?
l=v/f / : v
f= v/l

f= 330 m/s / 2m = 165 Hz

Odp: Fala rozchodząca się z prędkością 330 m/s o długości 2m ma
częstotliwość 165 Hz
2010-03-29T17:06:09+02:00
V=330m/s
l=2 m
f=?
f=330 m/s / 2m=165 Hz
Odp.Czestotliwosc wynosi 165 Hz.