Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T17:39:59+01:00
Oznacza to, że Jezus pokazał nam, że wszyscy jesteśmy tacy sami. Nie chodzi tu o kwestię wyglądu. Chodzi o to co mamy w środku-o nasze uczucia. Każdy z nas jest dobrym i uczuciowym człowiekiem. Każdy potrafi kochać i chce być kochany. Jezus pokochał wszystkich. Pokochał ludzi pięknych niczym Afrodyta oraz brzydkich, trędowatych i chorych. Pokochał nawet Judasza, który wydał go w ręcę Piłata. Chrystus nauczał nas także, abyśmy rozpoznwali w każdym bliźnim swojego brata/siostrę. Dlatego też powinnyśmy na każdego patrzeć przez ten sam pryzmat. Przez pryzmat DZIECKA CHRUSTUSOWEGO.
2009-10-31T17:55:39+01:00
Moim zdaniem oznacza to, że nie możemy patrzeć no kogoś gorzej. Każdy z nas jest tylko człowiekiem, chociaż różnimy się znacznie wyglądem i charakterem. Jezus Chrystus kocha na nas za to co mamy w środku, a nie za wygląd zewnętrzny. Kocha on także ludzi, którzy źle postępują. Uczy nas byśmy dawali sobie szacunek w każdej, nawet w najtrudniejszej sytuacji bo jesteśmy tylko ludźmi. Powinniśmy być dla każdego mili i pomagać mu w najtrudniejszych sytuacjach.
2 5 2