Odpowiedzi

2010-03-29T16:53:53+02:00
Polon i rad.
Polon od nazwy Polska, rad od łacińskiego słowa radius oznaczającego promień.
Dostała Nagrodę Nobla w dziedzinie chemii w 1911 roku.
7 4 7
2010-03-29T16:54:01+02:00
Polon,rad,otrzymala nagrode nobla
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T16:55:37+02:00
Dostała nagrodę Nobla z fizyki
- za odkrycie nowych pierwiastków i otrzymanie radu w stanie czystym
i z chemii
- za syntezy nowych pierwiastkow promieniotwórczych

Odkryła polon i rad.
Rad - Nazwa pochodzi od łacińskiego słowa radius oznaczającego promień.
Polon - Nazwa pochodzi od łacińskiej nazwy Polski.
10 4 10