Odpowiedzi

2009-10-31T17:22:32+01:00
Poszukaj jakiś frazeologizmów o skrzydłach .
np. 'mieć przypięte skrzydła i ramion'
1 4 1
2009-10-31T17:38:46+01:00
Po za ikarowym lotem to jeszcze:

Dedal - Dedal funkcjonuje jako symbol wieku dojrzałego, który cechuje się rozwagą, rozsądkiem, przewagą rozumu nad emocjami, działającym logicznie i celowo.

Ikar – Ikar jest symbolem młodości; działania pod wpływem impulsu, emocji, szukania własnych dróg, nieposłuszeństwa starszym; symbolem młodości ulegającej fascynacji czymś do tego stopnia, że prowadzi do samozniszczenia. Ikar jest także symbolem marzycieli i idealistów.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T17:50:04+01:00
Wejdź na stronę www.frazeologizmy.pl ja też to miałem !!! Mi pomogło kolega mi polecił tą stronę.
2 5 2