Odpowiedzi

2010-03-29T16:57:49+02:00
A) 3/4x>-2/: 3/4
x>-8/3
x>-2 2/3
b) 5/7x>-1/: 5/7
x>-7/5
x> -1 2/5
c) 1/4x< -1/: 1/4
x<-4
d) 4x-8+3x-3<0
7x<11/: 7
x<11/7
x< 1 4/7
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:58:47+02:00
Rozwiąż równania.
a)¾x+2>0
3/4x>-2/:3/4
x>-2 * 4/3
x>-8/3
x>-2 i 2/3
b)5/7x+1>0
5/7x>-1/5/7
x>-7/5
x>-1 i 2/5
c)¼x+2<1
1/4x<1-2
1/4x<-1/:1/4
x<-4
d)4(x-2)+3(x-1)<0
4x-8+3x-3<0
7x<11/7
x< 1 i 4/7


LICZĘ NA NAJ<<
POZDR. :*
1 5 1